We hebben vakantie vanaf 17-04-2019 tot 03-05-2019. Als u iets besteld, pakketen worden na onze vakantie verzonden.

MIJN WINKELMANDJE 0 item(s): € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Retournering van het product:

Voorwaarde voor het accepteren van de retournering is het melden van retournering binnen 21 dagen na ontvangst van de zending. Vervolgens heeft de klant 7 dagen om het product terug te sturen (in de originele verpakking, voldoende ingepakt voor verzending, zonder stickers op de originele verpakking, zonder zichtbare beschadigingen of gebruikssporen op zowel het product als de verpakking) naar ons magazijn op het adres:

  • Retournering van de producten wordt niet geaccepteerd indien:

  • Het geretourneerde product beschadigd is.

  • Het geretourneerde product gebruikssporen bevat zoals (krassen, mechanische gebreken, etc.)

  • Het geretourneerde product niet in de originele verpakking is.

  • De verpakking van het geretourneerde product beschadigd is of overgeplakt met stickers of beschreven.

Voor retournering gaarne contact opnemen via e-mail. In die mail over retournering is het verplicht om een factuurnummer of bestelnummer te vermelden. Alle berichten zonder deze informatie over de bestelling worden niet in behandeling genomen.

Restitutie voor de geretourneerde producten zal plaatsvinden na acceptatie van het geretourneerde product, niet later dan 14 dagen. Gewoonlijk duurt restitutie niet langer dan 1 werkdag (zonder de tijd benodigd door de banken om een overschrijving uit te voeren, gewoonlijk 2 werkdagen).

Wij garanderen restitutie van de waarde van het product. De in rekening gebrachte transportkosten worden niet gerestitueerd. Het geld wordt op de aangewezen bankrekening overgemaakt binnen 14 werkdagen na het gegrond verklaren van de klacht.

Tegelijkertijd delen wij u mee dat wij geen enkel retournering van een product accepteren die onder rembours is geleverd. De klant is verantwoordelijk voor retournering, en betaalt de kosten van de zending van het product in onbeschadigde staat aan ons bedrijf.

Garantie:

Bij verbreking van het garantiezegel is de garantie niet meer geldig.

Indien het product niet aan de bovengenoemde voorwaarden voldoet dan wordt het product op je kosten teruggestuurd.

Wij verzoeken je tevens een kopie van het aankoopbewijs en een omschrijving van het probleem naar het volgende adres te sturen:

 

In het geval van een ongefundeerde claim of beschadiging van het product veroorzaakt door de klant, zijn alle kosten voor rekening van de klant.

In het geval van een defect product, een product met een productiefout zijn de verzendkosten van het nieuwe product voor rekening van de verkoper.

 

Binnen 14 werkdagen na ontvangst van de klacht van de koper zal de verkoper een beslissing nemen en de koper een concreet antwoord geven of de klacht gegrond wordt verklaard of niet. Indien de klacht gegrond wordt verklaard door de verkoper zal hij de koper een afhandeling van de klacht voorstellen (bijv. de wijze van retournering, ophalen van het nieuwe product, etc.). Indien de klacht ongegrond wordt verklaard zal de koper de motivering van deze ongegrondverklaring worden overgelegd.

In het geval van een ongegronde verklaring, in het bijzonder wanneer er geen defect of onverenigbaarheid van het product met de koopovereenkomst is geconstateerd, of in het geval van een beschadiging of verslechtering van het product waar de verkoper geen verantwoordelijkheid kan nemen, veroorzaakt door de koper of de gebruiker van het product, kan de koper belast worden met de kosten voor het testen van het product. Het product wordt op kosten van de klant verstuurd maar in het geval dat de klant het product niet aanvaardt, zal het product niet langer dan 30 dagen bewaard worden door de verkoper, waarna het collectief wordt vernietigd.

De garantie, garantiestelling en het herroepingsrecht is niet van toepassing wanneer de goederen beschadigd zijn als gevolg van oneigenlijk gebruik.

Loading...